Te is a HomeMade csoportba tartozol?

😌✋

Te is a HomeMade csoportba tartozol?


Azt gondolom, hogy az ember manapság nagyon sok mindent egyedül old meg, vagy legalábbis próbál. Ez lehet, hogy tetszik is, ezekből lesznek a hobbykJ





Nem mindenki hív kertészt, hogy átszervezze a kertjét, vagy akár csak tavasszal ültessen pár muskátlit, esetleg megpermetezzen!
Nem mindenki hív takarítót, hanem kitakarít maga.




Nem mindenki viszi autószerelőhöz az autóját, megcsinálja maga, mert ért hozzá vagy kíváncsiJ

Nem mindenki hív azonnal szakembert egy-egy ajtó lefestéséhez, a komolyabbakra már ki sem térek J, hanem megcsinálja egyedül!


Mi a közös ezekben a dolgokban? Az hogy mindenhez érdemes, szükséges védőkesztyű, néhány esetben védőmaszk használata!

Csináltunk egy kis véleménykutatást, hogy barkács-festésnél vajon használnak-e az emberek védőkesztyűt!?
Hát természetesen itt is megoszlottak a vélemények, ezeket most név nélkül megosztjuk veletek!



”Én használtam. Elég sokat festettem mostanában...és pont kemora jártam közben. De minden vegyszeres munkához használok...még a mosogatáshoz is.”






„Festéshez nem használok, tudom kéne, de sokszor kell a tapintás.”


„Tudom, felszívódik bőrön keresztül is a kémiai anyag, de nem tudok kesztyűben festeni....szerintem már az ereimben is festék csörgedez :)”
 
„Szerintem kötelező!

A bőrön keresztül is felszívódnak a festékekben levő kémiai anyagok...szóval kell!!”


Várjuk természetesen a Ti véleményeteket is! Ti mihez és mennyire tudatosan használtok védőkesztyűt?
És ha éppen szükségetek van rá, ne késlekedjetek:
Mindig új akciókkal, széles termékkörrel!

Megjegyzések